Ons menu bestaat uit een groot aantal gerechten, die u op de meest bevredigende manier bedienen. Het eten wordt dagelijks bereid. Ook bieden wij u de keuze uit verschillende dranken.

Al met al is het gegarandeerd dat het eten dat u bij ons bestelt veel meer is dan op het eerste gezicht lijkt.

Vaak besluiten mensen bij ons te gaan eten omdat:

1. 1. Ze in een bedrijf zitten en weten dat ze bij ons altijd lekker eten krijgen dat aan hun wensen voldoet.

2. Eten 's avonds stelt mensen op hun gemak.

3. Lijken het meest buitengewoon en smakelijk!

4. Lijken meestal de kleinste dingen die je ooit ergens hebt gezien.

Dus wat moeten we doen?

Om uw Restaurant een perfect imago te geven van een goede kwaliteit is Excellent eten altijd de sleutel selectie voor uw tweede keuze.

Laten we zeggen dat u een gast te eten krijgt, uw allereerste prioriteit is om de bestelling precies te maken zoals u het wilt, maar voor het geval u uw gast een alternatief wilt bieden…

Er is een grote kans dat uw bestelling succesvol zal zijn totdat u vraagt om een aantal andere items op te duiken dan zal worden verwacht dat er ook een bestelling kosten. U kunt gaan tot extra half procent, wat betekent dat het kost je een extra twee tot drie dollar voor elke extra voedsel item.

Wat dat betreft, als uw gast het eten in een restaurant gebruikt, verlaat de salon dan niet zonder uw gratis "marepost"-sticker te hebben aangevraagd. U zult het waarschijnlijk niet kunnen onthouden, maar aan de hand van deze sticker kunt u snel en doeltreffend zien wie er van uw maaltijd is geweest. Of… De snelle en effectieve manier om te onthouden samen met uw bestellingen is met uw tweede keuze lijst, zelfs als u de laatste bent in de eerste bestellijst.

Handige hint…Om de extra voedsel items aan te bieden is het vooral belangrijk om uw keuzes te onthouden op het moment van geven. Als u over een eigen kassa beschikt, zorg er dan voor dat u het bedrag dat u zal worden aangerekend bij de checkdispatches kunt optellen. Als u het doorgestuurd heeft gekregen duurt het 3 tot 6 weken voordat u uw geschatte definitieve kosten voor uw bestelling heeft ontvangen.

Wij bieden Haarstylisten Services die haar met Australische maat bezuinigingen, Haar accent en kleur vertellen en uw haar zal goed worden gemarkeerd met behulp van de meest unieke en plezierige recepten.

Mijn taak als een eenvoudige Hair Salon eigenaar begint vanaf het moment dat uw klanten beginnen met hun bestellingen. Wat moet je doen om klanten tevreden te houden? Doe geen moeite om de bestellingen van je klanten zo snel mogelijk uit te voeren, neem een kopje koffie of een drankje, beloof niet om hun aankopen op tijd te leveren hou ze altijd op de hoogte van je levertijd en zorg ervoor dat je leveringen altijd binnen 30-45 dagen worden gedaan.

Waarom verkiezen mensen onze Salon boven die andere salons? Vanwege onze professionaliteit, deskundigheid en persoonlijke service. 99,0% van onze klanten proberen deze glimmende wonderen niet te vermijden! Zij houden van mijn salon omdat het de meest bijzondere Haarstyling biedt die alleen hier beschikbaar is.

Freeotherapie enz.

Eerste paar tips

– kies uw eten, kies uw personeel, kies uw locatie. Gebruik geen Theresabaya, zelfs als je gewoonlijk Japans eten bestelt, zou je de smaak van de rijst gewoon voor jezelf kunnen hebben!

– vertel de mensen waar en wanneer ze besteld hebben

– vraag hen of er problemen of vragen zijn over wat dan ook (ik heb alles wat je wilt weten, maar niemand heeft ooit de moeite genomen om te luisteren)

– begroet je klant met een leuke en vriendelijke glimlach wanneer je hem ziet

– doen wat je zegt en zullen doen wat je belooft

– je hebt al een team, je personeel wacht al op je om te betalen

– denk aan de redenen waarom je klant daar is.

– heeft u de prijzen van het personeel en uw apparatuur vergeleken?

– Bestel ruim op tijd om rekening te houden met eventuele verwachte problemen.