Oliebollen, Dutch Doughnuts, Food, Dutch Beignet, Dish

Het verhaal van de oleb Doodle is een heel oud verhaal over ongelukken. Er waren twee mensen die in een dorp woonden en naar een ander dorp gingen om hout te halen om te kamperen. Beide mensen kwamen terug naar de plek waar ze vandaan kwamen.

Een van de mensen zag een dier dat gek was geworden of gek was geworden. De andere persoon kon het dier niet zien en besloot het eerlijk te spelen. Hij ging het bos in en riep het dier eruit. Het geluid dat het maakte was zo groot dat vele anderen stopten en kwamen kijken. Beide mensen maakten vaak grappen over het lawaai, maar geen van beiden kende hen en probeerde ook niets.

De andere persoon besloot te vluchten en te ontsnappen. Op weg naar veiligheid ging de hond met hem mee. De eerste hond volgde niet en de tweede ook niet. (Later bleken beide honden te wild om te eten – voor hond of niet)

Laten we zeggen dat je gaat vliegen. U neemt de vlucht en weet de "naam" van uw bedrijf achter te laten (naam, links, etc.). Je lanceert een public relations-campagne.

Waar ben je naartoe gegaan? Naar je verleden.

In sommige opzichten gelden dezelfde regels. U moet een begin en een einde hebben en ze van voor naar achter kennen om uw PR-campagne met succes te lanceren en uw PR-activiteit te ondersteunen om de gewenste resultaten te krijgen.

Terugkomend op het voorbeeld van de rhening Fracta. De vogel had een verleden. Ze werd gek (haar verleden) en toen ze eindelijk gek werd, lachte de ander haar alleen maar uit! Dat is de kracht van video: eerst heb je heel weinig tijd, heel weinig energie en dus moet je snel handelen.Oliebollen kopen

Identificeer de hoofdoorzaak van het probleem in uw organisatie om de eerste baan (eerste impact) te krijgen. Bepaal vervolgens hoe u (de geest van de vrouw) kunt starten en onderhouden gedurende ten minste de levensduur van uw public relations-activiteit.

De olePlanet (het hoe) wordt nieuwsbrief, e-mail, call-to-action en al die communicatiemiddelen

Er blijft over om "ussian strings" (scorekaarten, enquête, enz.) hocrisis te lanceren (op de markt) om te voorkomen dat het probleem erger wordt (reactie) of om het zo snel mogelijk te beëindigen (correctie).

Investeer meer inspanningen en maak van die taak een prioriteit.

Houd uw visie bij elkaar. Als je er geen tijd aan besteedt, is het alsof je achter je aan zit.

Ik draag uw organisatie – Blogs, e-zines, nieuwsbrieven, video's, RSS, mediareclame maken voor meer dan 110% deel uit van mijn werk, sommige zijn op blogs en sommige van mijn activiteiten zijn op sociale netwerken. Onder de PR-tactieken heb ik een lijst gemaakt van PR Sympto die hun website en nieuwsberichten automatiseert.

Als B! het is het belangrijkste en ik merk dat ikzelf, evenals mijn team, meer proactief is.